8 kwietnia 2021

Usługa zatrzymana – serwis operacji automatycznych w Comarch Optima

Podczas konfiguracji programu w zakresie elektronicznej wysyłki maili o zbliżającym się terminie płatności lub o przeterminowanych płatnościach będziecie musieli skonfigurować Serwis operacji automatycznych. W sekcji Logowanie Serwisu Operacji Automatycznych będą widoczne są pola: nazwa serwera, nazwa bazy konfiguracyjnej, serwer klucza. Dane uzupełnią się automatycznie, po zalogowaniu do programu Comarch Optima.

Comarch ERP Optima Serwis Operacji Automatycznych po zainstalowaniu jest domyślnie ustawiona na wyłączona. By było możliwe automatyczne realizowanie zdefiniowanych zadań należy:

zaznaczyć Logowanie usługi Comarch ERP Optima Serwis Operacji Automatycznych jako: (Konto, Hasło)podać nazwę i hasło użytkownika systemu operacyjnego dla usługi Comarch ERP Optima Serwis Operacji Automatycznych. Hasło należy podać każdorazowo przed ustawieniem tego konta dla usługi. Przy definiowaniu konta należy podać:

nazwę domeny\nazwę użytkownika (jeżeli komputer należy do domeny) lub

nazwę komputera\nazwę użytkownika (jeżeli komputer nie należy do domeny). Przed konfiguracją należy nadać hasło użytkownikowi Windows, który jest tu wskazywany, jeżeli do tej pory użytkownik ten nie miał nadanego hasła.

UWAGA: Pamiętaj uruchomić Comarch Optima z prawami administratora

link do zdjęcia poglądowego: jpg