16 września 2021

Wystąpił problem podczas wydruku NIP Kontrahenta Comarch DETAL

Podczas próby wydruku paragonu na drukarce fiskalnej za pośrednictwem aplikacji Comarch DETAL może pojawić się komunikat: Wystąpił problem podczas wydruku NIP Kontrahenta. Upewnij się, że drukarka obsługuje drukowanie NIP Kontrahenta na paragonie. Sterownik nie obsługuje drukowania NIP nabywcy.

Z komunikatu możemy się dowiedzieć, że z naszą drukarką jest coś nie tak. Instalujemy sterowniki sprawdzamy czy w konfiguracji DETAL w sekcji Ogólne zaznaczono Drukuj NIP nabywcy.

Jeśli sprawdzimy powyższe punkty i nadal drukarka pokazuje nam powyższy komunikat musimy sprawdzić jaki jest wybrany sterownik dla drukarki. Dla przykładu drukarki fiskalne Novitus drukują tylko paragony jeśli wybierzemy sterownik Novitus 2.0 jeśli wybierzmy po prostu Novitus to Comarch DETAL nie wydrukuje paragonu.

Poglądowe zdjęcie: link

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu