Aplikacja rozliczająca płatności pobranie z kurierem DHL

Udostępniając możliwość płatności za pobraniem w sklepie internetowym dajemy możliwość zakupu towaru z płatnością w momencie dostarczenia zakupionego towaru.

W odróżnieniu od e-płatności takich jak np. przelewy24, payU, dotpay, nie otrzymumemy zwrotnego potwierdzenia z banku tzw. autoryzacji płatności. W wyniku powyższegon nie możemy zatem wprowadzić do naszego systemu / aplikacji handlowej (my korzystamy z Comarch ERP Optima) automatycznego rozliczenia do wygenerowanej faktury sprzedaży. Warto podkreślić, że faktury mogą tworzyć się automatycznie, więcej dowiesz się pod tutaj. Rozliczenie nastąpi dopiero po odebraniu przesyłki. Przesyłkę możemy odebrać na 2-3 dzień, czasami nawet po 5 dniach. Bywa, że faktura jest wystawiona w innym miesiącu niż płatność.

Aby sprawdzić status rozliczeń musimy powiązać czasami wiele płatności z fakturami. Najczęściej tą pracę wykonują pracownicy działu księgowości w firmie, która zajmuje się sprzedażą lub realizuje tą czynność biuro rachunkowe.

Nasza aplikacja

Funkcjonalność realizowana przez nasz system działa w następujący sposób:
1. Tworzenia zapisów DHL w raporcie bankowym odpowiadającym potwierdzeniu płatności za przesyłkę za pobraniem.
2. Utworzony zapis bankowy DHL wyszukuje po numerze zamówienia automatycznie utworzonej faktury sprzedaży wystawionej Klientowi.
3. Po odszukaniu płatności do faktury następuje rozliczenie dokumentów.

Widok aplikacji umożliwiającej importującej i rozliczającej faktury w Comarch Optima

Aplikacje stworzyliśmy w technologii WordPress w połączeniu z WooCommerce. Aplikacja posiada prosty konfigurator umożliwiający integrację z systemem Comarch Optima.

Zalety aplikacji

- automatyczny import wyciągu DHL w formacie csv do raportu kasowo bankowego w rejestrze systemu Comarch ERP Optima;
- automatyczne rozliczenie zapisu bankowego z dokumentem handlowym faktury sprzedaży;
- weryfikacja płatności za dokonaną sprzedaż,
- weryfikacja zwrotów.

Rozliczone zapisy bankowe płatności z tytułu pobranie z systemu DHL:

Wsparcie powdrożeniowe

Użytkownicy Systemu integratora LINKOPTIMA objęci są kompleksową usługą wsparcia w zakresie bieżącej obsługi oraz dalszego rozwoju systemu.

Nasz wsparcie obejmuje m.in.:

- bieżącą administrację środowiska serwerowego,
- wsparcie merytoryczny w zakresie obsługi integratora systemu,
- wsparcie merytoryczne oraz technologiczne w dalszego rozwoju funkcjonalnego systemu,
- dostęp do systemu zgłoszeń https://pomoc.linkspot.pl.

Dlaczego LINKSPOT?

- wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania oraz wdrażania sklepów internetowych,
- dziesiątki zadowolonych Klientów,
- kompleksowa obsługa Klientów w mieście Toruń, Bydgoszcz oraz na terenie całej Polski,
- doświadczony zespół programistów, copywriterów, grafików, administratorów oraz specjalistów z zakresu marketingu internetowego (SEO, SEM),
- możliwość skorzystania z usługi wsparcia powdrożeniowego (administracja, utrzymanie, rozwój, integracje).
Zapraszamy do kontaktu. Nasi konsultanci w oparciu o analizę Państwa potrzeb przygotują dedykowaną propozycję.
Oferujemy możliwość konsultacji online, ale także spotkania na terenie Torunia, Bydgoszczy oraz całej Polski.

Zaufali nam