System wsparcia procesów produkcyjnych

Aplikację wspierającą procesy produkcyjne opracowaliśmy zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Klienta. Została ona dostosowana do potrzeb firmy i wspiera funkcjonowanie procesów produkcyjnych.

Rozwiązanie zostało przygotowane w wersji przeglądarkowej co pozwala na:

  • zdalny dostęp do aplikacji (wymagany Internet i przeglądarka internetowa),
  • szybką aktualizację wprowadzanych zmian,
  • dostosowany widok do wyświetlanego ekranu (RWD) obsługa aplikacji na telefonach, tabletach, ekranach dotykowych.
System wsparcia procesów produkcyjnych składa się z poniższych modułów:

1. Raport zmianowy z produkcji

Raport przygotowywany przez brygadzistę jest dokumentem opisującym pełen zakres realizowanych działań podczas jego zmiany. W głównej części raportu znajdziemy informację co produkujemy, kto złożył zamówienie oraz kiedy ma nastapić proces produkcyjny. Dodatkowo określamy zmianę, na której pracował brygadzista i pracownicy.

Produkcja:

W kolejnej części raportu znajdziemy informacje, ile i jakie surowce zostały zużyte do produkcji, określając z jakiego boku zostały pobrane, jakie miały parametry. Określamy jakie komponenty wykorzystano do spakowania produktu (palety, worki, taśmy).

Pomiary:

Wprowadzamy wszystkie parametry maszyn i urządzeń tak, aby określić w jaki sposób realizowana była produkcja oraz jakie wiążą się z tym koszty.

Stan Zmiany:

W tej sekcji prezentujemy informacje o brygadzistach oraz pracownikach przypisanych do konkretnej zmiany. Wprowadzeni pracownicy będą prezentowi w planie pracy. Ostatnia sekcja prezentuje wszystkie awarie jakie pojawiły się podczas wskazanej zmiany. Podsumowaniem wprowadzonych wartości jest ilość wyprodukowanego produktu oraz podsumowanie wszystkich surowców.

2. Bieżące sprawy i zadania dodatkowe

Moduł ten umożliwia rejestrowanie różnego rodzaju zadań i przypomnień, które mogą być przypisane do danego pracownika. Każde zadanie ma przypisaną datę, czas realizacji, opis, jak również status sprawy.

3. Zamówienia

Wszystkie przyjęte zamówienia do realizacji mają określonego klienta, rodzaj produktu ilość oraz termin realizacji. Każde zamówienie musi być zaakceptowane. Zamówienie to będzie powiązane z dokumentem Zmianowy Raport z Produkcji.

4. Raporty

Każdy z prezentowanych raportów może mieć formę tabelaryczną lub wykresu. Prezentujemy ilość wyprodukowanego produktu w danym okresie czasu, zużycie materiałów do produkcji czy też wszystkich przestojów.

Dlaczego LINKSPOT?

- wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania oraz wdrażania systemów informatycznych,
- dziesiątki zadowolonych Klientów,
- kompleksowa obsługa Klientów w mieście Toruń, Bydgoszcz oraz na terenie całej Polski,
- możliwość skorzystania z usługi wsparcia powdrożeniowego (administracja, utrzymanie, rozwój, integracje).
Zapraszamy do kontaktu. Nasi konsultanci w oparciu o analizę Państwa potrzeb przygotują dedykowaną propozycję.
Oferujemy możliwość konsultacji online, ale także spotkania na terenie Torunia, Bydgoszczy oraz całej Polski.

Zaufali nam