Systemy rezerwacji biletów

LINKSPOT to sprawdzony dostawca elektronicznych systemów rezerwacji biletów dla muzeów, organizatorów wydarzeń kulturalnych oraz koncertów oraz innych instytucji. Nasze dedykowane systemy dostosowywane indywidualne do specyfiki organizacyjnej każdego z Klientów.

Poznaj najważniejsze zalety Systemu rezerwacji biletów LINKSPOT:

Szybkie wdrożenie
Pełna funkcjonalność dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Brak konieczności instalacji zewnętrznego oprogramowania. Dostęp z poziomu dowolnego urządzania (komputer, telefon, tablet) dzięki autoryzacji poprzez login oraz hasło.
Moduł bilety
System umożliwia definiowanie oraz konfigurację dowolnej liczby typów biletów. Obsługa rabatów dla wybranych grup użytkowników, a także zniżek promocyjnych – kody. Obsługa grup zorganizowanych oraz wycieczek szkolnych. Uwzględnienie roli przewodnika, opiekuna.
Moduł harmonogramu
System umożliwia tworzenie harmonogramu okresowego (np. rocznego, sezonowego) wraz z przypisaną pulą biletów. Obsługa rezerwacji okresowych wraz z automatyzacją procesu anulowania nieopłaconych biletów. Obsługa zaliczek.
Moduł przypomnień
Rozbudowany mechanizm automatycznych przypomnień dla użytkowników systemu (administratorzy, klienci) wysyłanych drogą mailową oraz SMS.
Wielojęzyczność
Obsługą dowolnej liczby wersji językowych umożliwia sprzedaż biletów dla obcojęzycznych Klientów.
Możliwość wdrożenia standardu WCAG
System dostosowany do obsługi przez osoby niepełnosprawne zgodnie z wytycznymi międzynarodowego standardu WCAG.
Integracja z systemami e-Płatności
System przygotowany do integracji z najpopularniejszymi polskimi oraz międzynarodowymi operatorami e-płatności (m.in. DotPay, PayU, PayPall, Stripe, Przelewy24).
Integracja z Comarch ERP Optima
System przygotowany jest do integracji z systemem magazynowo księgowym Comarch ERP Optima. Opcjonalnie możliwa integracja z innym zewnętrznym systemem księgowym.
Wsparcie dla działań marketingowych
System posiada szereg funkcjonalności wspierających działania marketingowe takich jak: integracja z systemami newsletter (Freshmail, Mailchimp), czy też integracja z kanałami social media (Facebook, Instagram, YouTube).

Wsparcie powdrożeniowe:

Użytkownicy Systemu rezerwacji biletów LINKSPOT objęci są kompleksową usługą wsparcia w zakresie bieżącej obsługi oraz dalszego rozwoju systemu. Nasz wsparcie obejmuje m.in.:

  • bieżącą administrację środowiska serwerowego,
  • wsparcie merytoryczny w zakresie obsługi systemu,
  • wsparcie merytoryczne oraz technologiczne w dalszego rozwoju funkcjonalnego systemu,
  • dostęp do systemu HelpDesk.

Dlaczego LINKSPOT?

- wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania oraz wdrażania systemów rezerwacji biletów,
- dziesiątki zadowolonych Klientów,
- kompleksowa obsługa Klientów w mieście Toruń, Bydgoszcz oraz na terenie całej Polski,
- możliwość skorzystania z usługi wsparcia powdrożeniowego (administracja, utrzymanie, rozwój, integracje).
Zapraszamy do kontaktu. Nasi konsultanci w oparciu o analizę Państwa potrzeb przygotują dedykowaną propozycję.
Oferujemy możliwość konsultacji online, ale także spotkania na terenie Torunia, Bydgoszczy oraz całej Polski.

Zaufali nam