29 kwietnia 2020

Wdrożenie Comarch OCR wraz z systemem Comarch ERP Optima

Comarch OCR działa z bardzo wysoką skutecznością, przetworzyło już ponad 2,5 mln dokumentów. Dzięki inteligentnej automatyzacji wprowadzania dokumentów, możecie zaoszczędzić czas pracy swoich pracowników, co przekłada się na oszczędności, szybki zwrot z inwestycji i satysfakcję z wyboru systemu Comarch ERP zintegrowanego z aplikacją Comarch ERP Optima.

Biura Rachunkowe w kujawsko-pomorskim jak również przedsiębiorcy z pozostałych regionów mogą zdalnie przesyłać dokumenty w celu ewidencji w systemie Comarch ERP Optima. Wdrożenie systemu Comarch OCR przez firmę LINKSPOT skutkować będzie również w przyszłości, ponieważ już zawsze Musicie być gotowi do pracy zdalnej w czym niewątpliwie pomaga usługa OCR. Dodatkowo firmy obsługiwane przez biura rachunkowe mogą wysyłać zdigitalizowane dokumenty za pomocą Comarch OCR.

Aktualna wersja Comarch OCR została wzbogacona o szereg nowych funkcjonalności, m.in.:
– odczytywanie wielu faktur z jednego pliku;
– odczytywanie faktur wielostronicowych;
– odczytywanie faktur o poziomej i odwrotnej orientacji oraz przekrzywionych;
– odczytywanie faktur walutowych w języku polskim w walutach: EUR, USD, GBP.

Comarch OCR można przetestować wybierając w Comarch ERP Optima zakładkę Rejestry VAT, a następnie klikając w przycisk OCR. Każdy Klient może przez miesiąc bezpłatnie przetestować usługę dokonując odczytu 50 stron faktur.